Dobrý den,
potřebují opravit hlavní uzávěr vody v bytě.Komu mám volat.
Děkují za odpověď
Hlášení závad
KOMUNIKACE SE SPRÁVCEM
Datum: 25.09.2019
Titulek: Závada
Datum: 22.01.2024
Titulek: Re: Závada
Podle našich průzkumů se 99% lidí sužovných závadou přestane snažit ji opravit těsně před tím, než se jim to konečně podaří.
Datum: 22.01.2024
Titulek: Re: Závada
Dobrý den, měl by jste se obrátit na číslo +420 774 938 543
Datum: 23.03.2015
Titulek: nastavení zavírání výtahu
Dobrý den,
navrhuji úpravu zavírání výtahu dveří, pokud by to bylo možné. Dveře se zavírají brzy, to je pochopitelné vzhledem k počtu pater. Bohužel se ale zavírají i když v nich někdo stojí - šlo by toto odstranit? Ke zpomalení by nedošlo a bylo by mnohem snazší vnášet větší nákupy.
Takhle stojím uvnitř a trvale mačkám tlačítko otevření dveří, zatímco druhá osoba vnáší nákup a celé nám to trvá mnohem déle, než kdybychom vnášeli oba a dveře výtahu měli otevřené např. taškou zakrývající fotobuňku. Změna by tedy ve výsledku přinesla rychlejší uvolnění výtahu.
Předem děkuji za zvážení.
Datum: 09.07.2023
Titulek: Re: nastavení zavírání výtahu
Dobrý den,
nevím jestli toto pomůže, ale výtah má ve dveřích v určitých bodech čidla a když dáte ruku/tašku do správného místa, tak se nezavře. I to ale bohužel vydrží jen 30 vteřin, pak výtah chytne psotník a pokusí se zavřít ať tam je co chce (což mi připadá jako potencionální riziko kolem dětí/psů, ale nevím o žádných incidentech).
Datum: 19.01.2015
Titulek: zablokovaný zámek ve dveřích v 3.np
Dobrý den,
pokusil jsem se nahlásit tuto závadu pomocí formuláře na začátku této stránky, ale dosud jsem nedostal žádnou odpověď.
Děkuji
L. Šiška - DataApex
Datum: 20.01.2015
Titulek: Re: zablokovaný zámek ve dveřích v 3.np
Dobrý den, omylem jsem zadal špatnou e-mailovou adresu v nastavení formuláře, nyní by vše mělo fungovat.
Marek Machulda, správce webu
Datum: 26.01.2015
Titulek: Re: zablokovaný zámek ve dveřích v 3.np
Dobrý den p. Šiška, vaší urgenci jsem znovu přeposlal na výbor, po obdržení souhlasu s opravou či jiného vyjádření přepošlu odpověď vám a začnu s řešením, děkuji za pochopení.
S pozdravem Henc Jakub
Datum: 27.01.2015
Titulek: Re: zablokovaný zámek ve dveřích v 3.np
Dobrý den p. Šiška, oprava je schválena, během zítřka dorazí technik od firmy Abbloy, který má tyto zámky na starosti, následně vystaví cenovou nabídku a proběhne oprava, děkuji.
S pozdravem Henc Jakub
Datum: 19.12.2014
Titulek: Topeni
Dobry den, ve 3NP vchodu c.10 hreje na chodbe topeni i kdyz je kohoutem vypnute. Dnes jsem mel vystup s lidma kteri bydli naproti tomuto radiatoru a nechavaji neustale otevrena okna s oduvodnenim ze je to jedno kdyz topeni stejne nejde vypnout. Hlasili to pry jiz nekolikrat bez uspechu. Prosim o opravu kohoutu aby topeni stale nehralo. Jedna se o posledni radiator na chodbe pred dvermi cislo 2.
Dekuji
Datum: 19.12.2014
Titulek: Re: Topeni
Dobrý den p. Slunečko, dopoledne zamnou byla tuto závadu nahlásit p. Hesová, zároveň mě také informovala o tom, že to hlásili již v minulosti, ale bývalé správě, já jsem se to dozvěděl až dnes. U radiátoru jsem vyměnil hlavici, která už při mechanické zkoušce byla vadná a teď už radiátor pomalu chladne.
Datum: 18.12.2014
Titulek: Výtah vchod 13
Dobrý den, výtah ve vchodě 13 (kulaté schodiště) bude během dnešního dopoledne uveden zpět do provozu, děkuji za pochopení.
Datum: 16.12.2014
Titulek: zářivky
Zdravím, prosím o výměnu zářivek ve 3NP u podnikatelského výtahu, již týden blikají
Děkuji Slunečko
Datum: 17.12.2014
Titulek: Re: zářivky
Dobrý den p.Slunečko, v pondělí jsem na to byl p.Charvátovou upozorněn. Tento druh zářivek nemám ve skladě, takže je dnes budu objednávat a můžete očekávat, že ve chvíli doručení budou hned vyměněny, děkuji za informaci.
S pozdravem Henc j.